der OnleiheVerbundHessen. Der Tanz um die Lust

Seitenbereiche:

Der Tanz um die Lust

Der Tanz um die Lust

Yazar: von Schirach, Ariadne; Schirach, Ariadne von; Schirach, Ariadne ˜vonœ

Sıra: Tropen

Yıl: 2013

Dil: Deutsch

Kapsam: 254 S.

Beklenen erişime açılma tarihi:: 04.May.2024

3.4

İçerik:
Jugend und Schönheit sind das Maß aller Dinge in unserer Konsumgesellschaft. Alles scheint käuflich, alles wird mit Sex verkauft. Auch wir selbst müssen sexy sein. Wie inszenieren wir uns als begehrenswert und wie können wir selbst noch begehren? Wie sind echte Erotik und romantische Liebe noch möglich in dieser entfremdeten Welt?

Yayın adı: Der Tanz um die Lust

Sıra : Tropen

Yazar: von Schirach, Ariadne; Schirach, Ariadne von; Schirach, Ariadne ˜vonœ

Yayınevi: Klett-Cotta Verlag

ISBN: 9783608106473

Kategori: Belirli alanlara ilişkin yayınlar ve el kitapları, Toplum, Sosyal dönüşüm

Dosya büyüklüğü: 3 MB

Biçim: ePub

2 Nüsha
0 Mevcut
0 Rezervasyonlar

Ödünç alma süresi: 21 Gün

Toplam değerlendirme sayısı:
5
Ortalama değerlendirme notu: