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Toister, Jeff

Servicio de atención al cliente por teléfono

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Toister, Jeff

Customer Service Foundations

Do your customers feel valued? When they do, they keep coming back. When they don''t, your business  ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Toister, Jeff

How to Get Great Customer Service

Great customer service often comes down to an interaction between two people: the employee and the c ...

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Fleming, Noah

Retail Sales Management

When done right, retail sales management can be uniquely rewarding. As a store owner or leader of a  ...

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Kulterman, Bill

SharePoint Online: Surveys

Surveys can be a meaningful source of information, as they reveal what people actually think about a ...

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Ullmen, John

Mindfulness: Cómo conseguir una atención plena

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Biafore, Bonnie

Agile Project Management with Microsoft Project

Learn how to use Microsoft Project to manage agile projects. Bonnie Biafore covers setting up agile  ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Biafore, Bonnie

Advanced Microsoft Project

Building on the skills learned in the popular Project 2010 and Project 2013 Essential Training cours ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Crenshaw, Dave

Leading Productive One-on-One Meetings

Regular one-on-one meetings provide managers with an opportunity to head off problems and efficientl ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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清水, あけみ

Word 2013 基本講座

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Botta, Christian; Reinold, Daniel; Schloß, Bernhard

Agil arbeiten: Besser werden mit agilen Retrospektiven

Retrospektiven wurden erstmals durch den Einsatz im Scrum-Framework weithin bekannt, können aber auc ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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McLeod, Lisa Earle; Lotardo, Elizabeth (McLeod)

Selling into Industries: Technology Companies

Tech firms move fast and make decisions quickly. In this course, learn how to figure out who your te ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Botta, Christian; Reinold, Daniel; Schloß, Bernhard

Agil arbeiten: Reporting mit agilen Boards und Charts

Um das Messen und Berichten werden sie auch in der agilen Welt nicht herumkommen. Ihre Kunden, Auftr ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Raina, Kalinda

Learning GDPR

The General Data Protection Regulation (GDPR)-a new privacy regulation in the EU-introduces several  ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Toister, Jeff

Cómo gestionar un equipo de atención al cliente

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Botta, Christian; Reinold, Daniel; Schloß, Bernhard

Agil arbeiten: Agile Meetings produktiv durchführen

Sie haben sich also für die Einführung einer agilen Vorgehensweise entschieden. Scrum, Kanban, Desig ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Maier, Thomas

SharePoint Online für Power User

Mit SharePoint lassen sich Informationen und Dateien ablegen und professionell verwalten - und das i ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Spengler, Robert

Die erfolgreiche Verkaufspräsentation

Nehmen Sie Abschied von durchschnittlichen Verkaufspräsentationen. Kommen Sie schneller, leichter od ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Figliuolo, Mike

Cómo liderar con eficacia

Im Bestand seit: 20.05.2021

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Courter, Gini von

Word 2013: Styles in Depth

Learn how to use Word styles to help save time creating consistent and well-designed documents. Auth ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

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