der OnleiheVerbundHessen. Berufliche Weiterbildung seçenekleri

Seitenbereiche:


Filtreleri ayarlama


Yayın adı 6.393 nin 5.461-5.480


Toister, Jeff

Servicio de atención al cliente por teléfono

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Toister, Jeff

Customer Service Foundations

Do your customers feel valued? When they do, they keep coming back. When they don''t, your business  ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Toister, Jeff

How to Get Great Customer Service

Great customer service often comes down to an interaction between two people: the employee and the c ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Fleming, Noah

Retail Sales Management

When done right, retail sales management can be uniquely rewarding. As a store owner or leader of a  ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Kulterman, Bill

SharePoint Online: Surveys

Surveys can be a meaningful source of information, as they reveal what people actually think about a ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Ullmen, John

Mindfulness: Cómo conseguir una atención plena

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Biafore, Bonnie

Agile Project Management with Microsoft Project

Learn how to use Microsoft Project to manage agile projects. Bonnie Biafore covers setting up agile  ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Biafore, Bonnie

Advanced Microsoft Project

Building on the skills learned in the popular Project 2010 and Project 2013 Essential Training cours ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Crenshaw, Dave

Leading Productive One-on-One Meetings

Regular one-on-one meetings provide managers with an opportunity to head off problems and efficientl ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

清水, あけみ

Word 2013 基本講座

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Botta, Christian; Reinold, Daniel; Schloß, Bernhard

Agil arbeiten: Besser werden mit agilen Retrospektiven

Retrospektiven wurden erstmals durch den Einsatz im Scrum-Framework weithin bekannt, können aber auc ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

McLeod, Lisa Earle; Lotardo, Elizabeth (McLeod)

Selling into Industries: Technology Companies

Tech firms move fast and make decisions quickly. In this course, learn how to figure out who your te ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Botta, Christian; Reinold, Daniel; Schloß, Bernhard

Agil arbeiten: Reporting mit agilen Boards und Charts

Um das Messen und Berichten werden sie auch in der agilen Welt nicht herumkommen. Ihre Kunden, Auftr ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Raina, Kalinda

Learning GDPR

The General Data Protection Regulation (GDPR)-a new privacy regulation in the EU-introduces several  ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Toister, Jeff

Cómo gestionar un equipo de atención al cliente

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Botta, Christian; Reinold, Daniel; Schloß, Bernhard

Agil arbeiten: Agile Meetings produktiv durchführen

Sie haben sich also für die Einführung einer agilen Vorgehensweise entschieden. Scrum, Kanban, Desig ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Maier, Thomas

SharePoint Online für Power User

Mit SharePoint lassen sich Informationen und Dateien ablegen und professionell verwalten - und das i ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Spengler, Robert

Die erfolgreiche Verkaufspräsentation

Nehmen Sie Abschied von durchschnittlichen Verkaufspräsentationen. Kommen Sie schneller, leichter od ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Figliuolo, Mike

Cómo liderar con eficacia

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut

Courter, Gini von

Word 2013: Styles in Depth

Learn how to use Word styles to help save time creating consistent and well-designed documents. Auth ...

Mevcuda giriş tarihi 20.05.2021

Mevcut