der OnleiheVerbundHessen. Startseite

Seitenbereiche:


Filter bearbeiten


Titel 1-17 von 17


Cleveland, Brad

Calculating the Value and ROI of Customer Service

Understanding the value of customer service, and being able to measure that value, will empower you  ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Service Metrics for Customer Service

Establishing the right metrics to support effective customer service requires a solid understanding  ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Customer Service Leadership

Customer service leadership is an exciting responsibility-and it's never been more important. Fast-e ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Customer Service: Working in a Customer Contact Center

Do you work in a contact center? This course introduces contact center and service desk employees to ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

客户服务领导力

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Quality Standards in Customer Service

Customer service strategy can mean many different things. Quality standards ensure your team provide ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Customer Service Strategy

5.0

Given fast-evolving customer expectations, every organization needs an effective customer service st ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Managing a Customer Contact Center

Customer contact centers face a number of new developments: more channels, higher levels of complexi ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Quality Standards in Customer Service [2016]

"Customer service" can mean many different things, but there are unifying principles across all cust ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Cómo dirigir el servicio de atención al cliente

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Normas de calidad en el servicio de atención al cliente

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Liderança no Atendimento ao Cliente

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Como Estabelecer Padrões de Qualidade no Atendimento ao Cliente

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Customer Advocacy

Learn why customer advocacy is important, how to develop employees who are customer advocates, and h ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

客户服务的质量标准

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Customer Service: Managing Customer Feedback

Your customers have so much they want to tell you. When you put their insights to good use, everyone ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar

Cleveland, Brad

Customer Service: Motivating Your Team

Knowing how to motivate a customer service team is more important than ever, given the pace of chang ...

Im Bestand seit: 20.05.2021

Verfügbar